6.2
Učestalost
konzumiranja meda Dobijeni
rezultati pokazuju da najveći procenat domaćinstava, čak 45,16%
konzumira med nekoliko puta nedeljno. Interesantno je da čak 37,09%
ispitanika konzumira med svakodnevno, tako da se može zaključiti da
kod tog procenta ljudi to predstavlja naviku.
Grafikon
1. Učestalost
konzumiranja meda
Izvor:
Rezultati
sprovedenog istraživanja iz primenjenog upitnika (videti prilog br. 1.) Povećanom
promocijom meda moglo bi se uticati na sve kategorije ispitanika, u cilju češćeg
konzumiranja meda što bi dovelo do veće potražnje za istim. Najveći
efekat ostvario bi se na ispitanicima koji koriste med nekoliko puta nedeljno, a
čine 45,16% ukupnog broja ispitanika. 6.3
Angažovanost
članova porodice u kupovini meda Od ukupno anketiranih domaćinstava dobijeni su sledeći rezultati: najveći procenat se odnosi na kupovinu meda od strane žene, čak 43,54%, zatim sledi podjednaka kupovina od strane svih članova porodice. Uočava se da čak 56,46% ispitanika koje čine muškarci i deca ne učestvuju u kupovini meda. Tabela
6. Angažovanost
članova
porodice
u
kupovini
meda
Izvor:
Rezultati
sprovedenog istraživanja iz primenjenog upitnika (videti prilog br. 1.) Pakovanjem
meda u tube ili male kutije interesantnog dizajna i vedrih boja uticalo bi se
na kupovinu meda od strane dece. 6.4
Vremenski
period najčešće kupovine meda Na
postavljeno pitanje: ”U kom periodu godine najčešće kupujete
med?”, dobilo se nekoliko tipova odgovora, što se može videti iz tabele br.
7. Tabela
7. Vremenski
period najčešćeg korišćenja meda
Izvor:
Rezultati sprovedenog istraživanja iz
primenjenog upitnika (videti prilog br. 1.)
Najveći
procenat ispitanika, i to 43,54% , konzumira med tokom cele godine, a skoro isti
procenat 41,93% konzumira med zimi. Najveći
broj ispitanika i to 56,46% ne kupuje med tokom cele godine.
Da
bi se uticalo na ovu grupu ispitanika sa ciljem kontinuiteta u kupovini meda, u
promotivnim porukama treba isticati neophodnost konzumiranja meda tokom čitave
godine kako bi lekovita svojstva meda imala potpuni zdravstveni efekat. [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] 16K 59K 72K 46K 65K 22K 39K 158K |
|